۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

این کجا و آن کجا

تقریبا 1400 سال پیش خون خدا را ریختند و آل الله را به اسارت بردند. سرهای به نیزه زده در این کاروان بود. مردم برای تماشای اسرا می‌آمدند. وقتی از امام سجاد پرسیدند کجا بیشتر به شما سخت گذشت فرمودند: الشام، الشام، الشام. در سایت آپارات کلیپ استقبال آلمانی‌ها از پناهجویان را می‌دیدم، این کجا و آن کجا... .


 السلام علیک یا زینب، بنت امیر المومنین.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید

مملوکات!

امروز رفته بودم تربیت مدرس. برای دومین بار بود که رفته بودم اونجا. پشت در اتاق یکی از اساتید چیز جالبی نوشته بود تو این مایه ها:

If you love something let it go....love

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید

حل مشکلی در Word

مشکل:

ابتدای هدینگ (عنوانش مثلا فصل1.) در ورد به صورت مستطیلی سیاه در آمده است.

راه حل:

 ابتدا کرسر را اول هدینگ بیاورید. (با کلیک روی یک کلمه از هدینگ و بعد فشردن کلید Home) به این ترتیب رنگ مستطیل خاکستری می شود. حال سه کلید shift+ctrl+s را بفشارید و از کادر باز شده روی دکمه reapply کلیک کنید. اگر درست شد لذت ببرید!! 

۵ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
سید

دقایق سبز

گاهی اوقات ساعت‌ها و حتی روزهای زیادی را صرف انجام کاری می کنم ولی به جایی نمی رسم. اما در چند دقیقه سبز بعضا از همان راه‌هایی که قبلا امتحان کرده بودم ولی نتیجه نگرفته بودم، جواب مساله‌ام یافت می‌شود. در این دقایق سبز خداوند برکتش را نشانم می دهد.

در لینک زیر راه‌های برکت یافتن کارها بیان شده، امیدوارم عامل باشیم.

www.taamolnews.ir/fa/news/60629/چه-کنیم-که-مال-هایمان-برکت-پیدا-کنند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید

توافق؟؟؟؟؟

وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
سید